science-clip

ساینس کلیپ

دانش و آگاهی

آیا میتوانید معما پل را حل کنید؟

 

 
آیا میتوانید معما پل را حل کنید؟
 
کارآموزی در این آزمایشگاه دور افتاده شاید بهترین ایده نباشد. کشیدن این اهرم با علامت خطر مرگ برای اینکه ببیند چه خبره، شاید باز هم ایده خوبی نبوده، اما الان زمان افسوس خوردن نیست زیرا شما باید از این زامبی‌ های تندرو (موجودات افسانه‌ ای نمردنی) سریعا فرار کنید. با شما یک نظافتچی، یک دستیار آزمایشگاه و یک پرفسور پیر هستند. شما به عنوان سرگروه انتخاب شدی ولی تنها یک راه ایمن وجود دارد:از روی پل طنابی قدیمی که روی پرتگاه عمیقی بسته شده عبور کنید .شما میتوانید در یک دقیقه این فاصله را طی کنید. در حالی که دستیار آزمایشگاه این را دو دقیقه طی میکند. نظافتچی کمی آهسته تر هست و پنج دقیقه نیاز دارد و پروفسور ۱۰ دقیقه کامل نیاز دارد تا طناب را در هر قدمش نگه دارد. 
با محاسبه پروفسور، زامبی‌ ها ظرف ۱۷ دقیقه به شما خواهند رسید، خُب شما تنها همین وقت را دارید تا همه را از پل طنابی عبور داده و آن را قطع کنید. متاسفانه، همزمان دو نفر از روی پل میتوانند عبور کنند و بدتر از آن، هوا خیلی تاریک هست و به سختی میتوان دید و چراغ دستی قدیمی را که دستت بگیری، تنها چند قدم را میتوان دید.
آیا می‌توانید راهی برای فرار همه سر وقت پیدا کنید؟ به خاطر داشته باشید: بیشتر از دو نفر نمیتوانند با هم از پل عبور کنند، هر کسی که از پل رد میشود یا باید چراغ‌ دستی را دستش بگیرد و یا بغل دست کسی باشد که چراغ در دستش هست و هر یک از شما میتوانید در تاریکی در هریک از دو طرف پل ایمن منتظر بمانید.
مهم تر از همه، همه باید از پل ایمن عبور کنند قبل از اینکه زامبی‌ ها برسند. در غیر‌ اینصورت، اولین زامبی میتوانند روی پل قدم بگذارد در حالی که هنوز افراد روی پل هستند و در آخر، هیچ کلکی هم نمیشود زد. نمیتوانید تاب بخورید و از روی پل عبور کنید، از پل به عنوان قایق نمیتوانید استفاده کنید، با زامبی‌ ها هم نمیتوانید دوست شوید... (ادامه در کلیپ بالا)
 
 
لینک های دانلود
اطلاعات دانلود
دانلود زیرنویس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

«ما سیاره‌ای زنده‌ایم، ما کشتی بزرگی هستیم که در جهان کائنات بر گرد خورشیدی سوزان بادبان کشیده است؛ ولی هر کدام ما در عین حال نوعی کشتی حامل ژن بر پهنه گسترده زندگی هستیم. چنانچه این محموله را ایمن به بندر بعدی برسانیم، بیهوده نزیسته‌ایم.»
آرشيو مطالب

درباره ساينس کليپ :


از سال ۱۳۹۳، راه اندازان "ساينس کليپ" با راه اندازی وبلاگي در زمينه دانلود کتاب هاي خاص و ناياب در فضای مجازی شروع به کار کرد.هدف از آن وبلاگ جمع آوری کتاب هاي خاص و ناياب برای ساماندهی بهتر آن کتب بود تا در يک مکان جمع آوری و دستيابی به آنها آسان باشد.

در سال ۱۳۹۵ بنا به دلايلی آن وبلاگ بسته و در سال ۱۳۹۷ "ساينس کليپ" راه اندازی شد با هدف جمع آوری کليپ های علمی از سطح فضای مجازی و جمع آوری در يک مکان برای دستيابی آسان تر به آنها.

اميد بر آن است تا اين کار کوچک مؤثر واقع شود.